Välkommen tillbaka till SPF Anneberg!

Efter en härlig sommar är hösten äntligen här! Nu startar våra trevliga aktiviteter igen. Tack vare det generösa bidraget från Socialstyrelsen kan vi erbjuda er fantastiskt låga avgifter för aktiviteterna. Det var tredje gången gillt för oss - vi har sökt bidraget tidigare men fått avslag.

Vår mycket populära och kostnadsfria(! ) IT-kurs med studieförbundet NBV fortsätter i höst. Den omtyckta ledaren Daniel är pappaledig pch ersätts av en mycket kvalificerad ledare som heter Alaa Alden Aldroubi. (bild enl ovan)

Våra bokcirklar blev snabbt fulltecknade men vi startar mer än gärna en till om någon / några av er kan tänka er att bli cirkelledare. Jag köper böckerna - du/ni fixar vin och tilltugg.

Vår styrelsemedlem Lea Johansson är friskvårdsansvarig i vår förening. Hon tar sin uppgift på stort allvar och fortsätter sin promenadgrupp i höst så länge vädret tillåter.

Vår förening fortsätter att få nya medlemmar, vilket vi är både glada och smickrade över. Tänk på att ta med de nya medlemmar i gemenskapen - vi har alla varit nya!

Väl mött i höst!

Malmö 8 sept 2022