Kallelse till årsmöte

Vi inbjuder till årsmöte / månadsmöte tisdagen den 14 februari 2017 kl. 15.00 i Annebergsgårdens matsalar, Annebergsgatan 15 (in på gården)

Kallelse har i december utsänts till medlemmarna med besked att: ”Motion som medlem vill få behandlad skall vara styrelsen tillhanda senast 14 dagar före årsmötet”.
Professor Anders Ljungman med elever från Malmö Musikhögskola kommer att underhålla oss och vi tar en kopp kaffe innan årsmötet!
Alla är hjärtligt välkomna och för kaffe och kaka betalar man kr. 60:-. Anmälan sker som vanligt i SPF-pärmen. Vill man inte ha kaffe, behöver man inte betala något – årsmötet är fritt för medlemmar! Alla som vill ha kaffe och kaka anmäler sig i pärmen!
Man kan även anmäla sig per e-post till martensson.ewert@gmail.com eller tel. 040-82967.