God fortsättning på det nya året!

Krögaren på Annebergsgårdens restaurang har meddelat att han slutar den 15/2. Ingen ny krögare är i dagsläget klar. Detta kan innebära förändringar i vårt program gällande de aktiviteter som vi har i restaurangen. Vi återkommer med mer information så fort vi kan.

Välkommen till en spännande vår med SPF Anneberg!

Föreningens ekonomi är fortsatt god, Vi har nu använt upp bidraget från Socialstyrelsen - villkoret var att det skulle användas under 2022.

Vi har dock sökt och fått bidrag från en fond så vi kan glädjande nog fortsätta erbjuda våra medlemmar aktiviteter till attraktivt pris.

Kan du tänka dig att bli cirkelledare? Eller förtroendevald? Hör av dig till oss i styrelsen eller valberedningen så berättar vi mera.

Förslag på aktiviteter mottager vi också tacksamt. Resmål, föredrag, underhållning? Välkommen med förslag!

Det är bra om du regelbundet tar en titt i pärmen på Annebergsgården eller på hemsidan. Det kan bli ändringar i programmet. Vi har också en facebooksida med senaste nytt. (Spf Anneberg)

Än en gång välkommen till vårens aktiviteter!

Vänliga hälsningar

Styrelsen SPF Anneberg

Ps inbetalningskort för medlemsavgiften har skickats ut från SPF centralt. Tänk på att eventuella försäkringar är gruppförsäkringar, dvs du måste vara medlem i SPF.