Pigg på att läsa böcker med andra - kom till vårt öppet hus

Många gillar att läsa böcker och ofta hade det varit trevligt att samtala om boken när sista sidan är läst. Men var hittar man personer med samma intressen?
Vi vill hjälpa till med det!
Därför håller SPF Lund Centrum Öppet hus på Träffpunkt Arkivgatan torsdagen den 8 februari kl 16 - 17.30.

Då kan alla ni som är intresserade av att bilda bokcirklar/bokklubbar av något slag träffas och hitta varandra. Det kan handla om romaner, noveller, deckare etc.

På plats finns några SPF medlemmar som har erfarenhet av bokcirklar och som gärna bistår med råd och tips om det behövs.

Viktigt!

Detta är en träff i SPF:s regi med möjlighet att på eget initiativ bland de andra deltagarna hitta personer som har samma intresse av att läsa och samtala.

Grupperna kommer inte att sättas samman eller ledas av SPF.

För att vi ska veta om det finns intresse för ett ”Öppet hus” och att du planerar att komma, vore det bra om du hör av dig senast 6 februari till Inger Jandréus via mejl ij@spflundcentrum.se

Välkommen den 8 februari kl 16 - 17.30.