mySafety - Partner Som medlem i SPF Seniorerna får du en Spärrtjänst från mySafety helt utan kostnad

Som medlem får du:
• Kostnadsfri spärrtjänst så länge du är medlem.
• Unikt kundservicenummer, 08-505 530 49.
50 % rabatt på mySafety ID-Skydds försäkring
Detta är spärrtjänsten:
• Du får hjälp att spärra ID-handlingar, betalkort och mobilabonnemang. Spärrtjänsten fungerar dygnet runt över hela världen.
• Spärr av personnummer
• Rådgivning - du får vägledning om du fått felaktiga räkningar, betalningskrav eller om det gjorts felaktiga kortköp vid förlorade bank- eller betalkort.
Spärrtjänsten är helt kostnadsfri för dig som är medlem i SPF Seniorerna. Tjänsten har ingen bindningstid eller krav på förnyelse.
För att bli ansluten till tjänsten behöver du anmäla dig till mySafety. Detta gör du antingen via länken nedan eller genom att ringa till mySafety kundservice, 08-505 530 49.
Klicka här för att läsa mer om erbjudandet och anmäla dig till Spärrtjänsten
Har du frågor?
Tveka inte att ta kontakt med oss om du har frågor om Spärrtjänsten eller ID-Skyddsförsäkring.
- Telefon: 08-505 530 49 (unikt nummer för SPF Seniorerna)
- e-post: info@mysafety.se