Välkommen till SPF Seniorerna Billdal

SPF Seniorerna Billdal "Billdalsseniorerna" tillhör Göteborgsdistriket. Vi bildades 1996 och är en mycket aktiv förening med ca 450 medlemmar. Förutom våra månadsmöten, med intressanta föredrag eller musikunderhållning, första onsdagen i månaden i Billdals Kyrka, har vi ett flertal aktiviter som boule, cykelgrupp, promenader och simning. Vi har akvarellmålning, bokcirklar, stickcafé samt en mansgrupp. Vi anordnar trivselkvällar med olika tema som vinprovning. Vi har pubkvällar, luncher och åker ibland iväg på en dagsutflykt - ja, finns något för alla. På startsidan finner du länk till aktuellt programblad som ges ut varje höst och vår.

Vill du bli medlem går du in under "Bli medlem" och fyller i dina uppgifter varefter vår medlemssekreterare kommer ta kontakt med dig. Medlemsavgiften för 2024 är 275 kr.

SPF Billdal har en Facebooksida där vi delar med oss av information, lägger ut bilder från några av våra aktivteter. Här kan även våra medlemmar dela med sig av information eller tipsa om något som händer i vårt närområde.