Medlemsinformation

Obligatorisk anmälan till våra aktiviteter och möten

Vill du komma med på ett månadsmöte eller annan aktivitet anmäler du dig i förväg till billdal@spfseniorerna.se eller till den person som står angiven i programbladet. Ibland blir vi fullbokade och då kan du sätta upp dig på väntelista ifall vi får några återbud. Vi behöver också ha din anmälan till månadsmötena senast söndag kväll före kommande möte. Detta då vi måndag morgon beställer smörgåsar till mötena. Tänk också på att vid anmälan informera om du har någon matintolerans så gör vi vårt bästa för att tillgodose detta. Våra medlemssmöten i Billdals Kyrka kostar 70 kr för medlemmar och 80 kr för gäster.

Alla våra aktiviteter är i första hand för våra medlemmar. I mån av plats kan icke medlemmar få delta. Att som icke medlem vara med på våra månadsmöten kostar 80 kr och på våra trivselkvällar får man betala en något förhöjd avgift som framgår i programet.. Vid anmälan till trivselkvällar sätts icke medlemmar på väntelista tills vi vet hur många som anmält sig.