Tillsammans – mindre ensam

Nyhetsbreven Tillsammans - mindre ensam vill sprida information, samt ge inspiration, motivation och stöd i arbetet inom SPF Seniorerna för att minska ofrivillig ensamhet och motverka social isolering bland äldre personer.

Kyrkokonsert med Magnolia Jazzband

SPF Kvillebygden, SPF Tanumsbygden och SPF Tanumskusten inbjuder till en kyrkokonsert med Magnolia Jazzband lördagen den 4 maj kl. 16.00 i Kville kyrka. Fri entré. Välkomna!

Nytt från Bohus

Ta del av april månads nyhetsbrev!

SPF och våra körer

SPF Seniorerna i Skaraborg inbjuder distrikten i VG och Halland till ett gemensamt möte/kursdag för kör-verksamheten i våra föreningar.

Årets distriktsstämma genomförd

Över 100 ombud från SPF föreningarna i Bohuslän var samlade på Ljungskile folkhögskola den 16 april för att genomföra distriktsstämman 2024. Vi hälsades välkomna av distriktsordförande Ann-Christine Baar. Årets stämmotalare var förbundsordförande Eva Eriksson. Efter stämmoförhandlingarna kåserade förbundets 2: vice ordförande Nils Ingmar Thorell över ämnet ”Musiken i mitt liv”.

Distriktsstämma 2024

Välkomna till SPF Seniorerna Bohusdistriktets Årsstämma den 16 april på Ljungskile folkhögskola kl. 10-15. Registrering och kaffe från kl.9.00.