Vill du få snabbare information?

Om du har en e-postadress kan du få aktuell information snabbare

Våra två viktigaste informationskanaler för våra aktiviteter är Höstlövet och här på hemsidan. Höstlövet kommer ut fem gånger per år. Hemsidan uppdateras kontinuerligt med den senaste informationen.

Ibland får vi med kort varsel erbjudanden om aktiviteter, eller vi kanske måste göra ändringar i planerat program. Då lägger vi direkt ut sådan information på hemsidan. Men det är inte alla medlemmar som dagligen tittar på hemsidan.

För att snabbt nå ut med viktiga nyheter eller ändringar i planerat program till så många medlemmar som möjligt, är det snabbaste och billigaste sättet att skicka e-post om förändringar, där vi länkar till informationen på hemsidan. Vi ser också att vi har lättare att fylla alla platser på våra aktiviteter när vi skickar ut en liten påminnelse via e-post.

Om du (eller någon närstående) har en e-postadress kan vi hjälpa dig att vara informerad.

Vill du utnyttja denna möjlighet? Meddela då din e-postadress till vår medlemssekreterare Karin Hagy karin.hagy@telia.com.