Föreningslokal

Föreningen disponerar en lokal på Hanna Paulis Gata 13 (ingång från baksidan) i Fruängen.
Lokalen är föreningens expedition, men används även till olika aktiviteter och mindre sammankomster.

Det finns utrymme för fler aktiviteter i lokalen

Om du är intresserad av något ämne eller har en hobby – varför inte dela med andra medlemmar i föreningen. Det kan handla om schack, teater, körsång, bingo eller nästan vad som helst. Om du känner för att starta en grupp, kontakta styrelsen.

Alla som använder lokalen städar efter sig och lämnar lokalen minst lika städad som när ni fick tillträde till den.

Lokalansvarig: Linnea Öst, 070-720 20 22, linnea.ost@gmail.com och Sirkku Larsson, sirkkularsson@gmail.com

Hitta till Hanna Paulis Gata 13, ingång från husets baksida

1. Google Maps
  2. Från Fruängens tunnelbanestations övre utgång, gå rakt fram förbi Café Koppen, över Elsa Brändströms gata, uppför en trappa emellan husen, ta vänster, nerför trappan genom portalen, ta vänster och vänster igen.
  3. Från Fruängens tunnelbanestations nedre utgång, ta till höger, förbi Hemköp, förbi skulpturen fram till tunneln under Elsa Brändströms gata, följ promenadstigen, första avtagsstigen snett upp till höger mellan husen.
  4. Bilparkering (mot avgift) finns nere i Fruängens centrum, samt mellan Elsa Brändströms Gata och T-banan mitt emot Hanna Paulis Gata (fri parkering närmast Hanna Paulis gata och betalparkering närmast E4:an).