Reportage från "Trevliga Tanter" 23 april -26
Torsdagen 23 april träffades ett gäng ”trevliga tanter på” Pensionärernas hus eller Seniorernas hus eftersom SPF Seniorerna Sörmland vill att vi numera ska kalla oss seniorer. Vi hade en trevlig kväll med god mat (kycklingsallad från Fridhem), bubbel och vin för de som önskade. Vi blev underhållna av ”Spader Dam” som sjöng och spelade så fint för oss, vi fick också sjunga allsång. Efter kaffe och kaka och en massa prat blev det dags för lotteridragning med några lyckliga vinnare. Sen var det bara hemgång kvar efter en mycket trevlig kväll.
Tack till Trivselkommitten!
Kicki Rudin