Om föreningen

SPF Seniorerna Mariefred-Åker

SPF är ett opolitiskt pensionärsförbund. SPF i Mariefred Åker föreningen bildades 17 februari år 2000. Medlemsantalet är f.n ca 400 st. Vår föreningslokal finns i Bio-huset, där flera olika aktiviteter bedrivs, se aktiviteter. Här finns utrymme för flera verksamheter och styrelsen emotser förslag och initiativ från medlemmarna. Utanför lokalen sker också aktiviteter t.ex boule och golf.

Månadsträffarna samlar i genomsnitt 70 deltagare och hålls i Församlingshemmet eller Biohuset.

Styrelsen ägnar mycket tid åt att göra månadsträffarna intressanta och underhållande och har rönt uppskattning för detta. Att arbeta i styrelsen och som aktivitetsansvarig är inte bara arbete, utan vi har en samvaro som vi försöker förgylla på olika sätt. Vi hälsar intresserade medlemmar att delta i detta trevliga gäng. Hör av er till oss!

Nya medlemmar välkomnas!
Medlemsavgiften till föreningen är 250 kr/år.
Bankgiro 831-5137

Klicka här för att bli medlem.