SPF Seniorerna Oxelösund

SPF Seniorerna är en politiskt och religiöst obunden medlemsorganisation för alla som har rätt till pension i Sverige, oavsett ålder. Det räcker att maka/make/sambo har pension för att båda ska kunna bli medlem.

Lokalföreningen i Oxelösund bildades 1989 och har nu nästan 570 medlemmar. Vi erbjuder många förmåner och aktiviteter till nytta och nöje. Medlemsavgiften är 370 kr.

Om du är medlem i en annan SPF-förening men vill delta i aktiviteter i vår förening är du välkommen att bli vänmedlem hos SPF Seniorerna Oxelösund. Betala in årsavgiften 80 kronor endera till vårt swishnr 123 512 86 57 eller till vårt bankgiro 5111-0534. Ange vänmedlem kompletterat med dina adressuppgifter eller ditt personnummer.

Välkommen till SPF Seniorerna Oxelösund!