Månadsträffar

Månadsträffar 2024

Månadsträffar våren 2024

Våra månadsträffar hålls på Koordinaten, Eventsalen, första tisdagen varje månad kl 15.00-17.00 utrom i april då är det andra tisdagen. För 50 kr får du information, underhållning, lotteri och kaffe med smörgås.

6 februari Berättelsen om Johnny Cash. Kent Nykvist och hans musikerkollegor ger oss en inblick i Johnny Cashs liv och öde i ord och ton.

22 februari Årsmöte—ingen avgift. Därefter får vi en härlig musikstund med Klas-Göran Almkvist och Irene Åkervall.

5 mars Musik-Quiz med sketcher, sång och frågesport med teatergruppens medlemmar och Thor Sagfors´ kluriga frågor. Man tävlar bordsvis och delar på priserna.

9 april
OBS Datum!
Mannekänguppvisning med vår-och sommarmode från Svedlindhs.
Hjärnkoll - frågetävling och uttag av lag till distriktsmästerskap.

7 maj Biologisk mångfald är viktigt och ska eftersträvas i alla våra trädgårdar. Vad är det och hur kan vi själva i vårt närområde bidra till en bättre miljö för insekter, fåglar och oss själva?