Våravslutning i Skogslyckan Ljungsarp.

Ett 50-tal glada SPF:are hade samlats vid Skogslyckans grillkåta i Ljungsarp redan på eftermiddagen en strålande sommardag i juni.

• Åke Sjögren i full fart på dragspelet.
  • Laila Andersson premierades speciellt för sitt trägna arbete med melemsrekrytering under det senaste året.a
  • Pris för genomförd tipsrunda tidigare i vår.
  • Åke Sjögren i full fart på dragspelet.
  • Pris för genomförd tipsrunda tidigare i vår.

Våravslutningen var tänkt att vara en grillträff, men med tanke på torkan och det otroligt vackra sommarvädret så beslöts det snabbt att alla fick ta med sin egen matsäck medan föreningen bjöd på bullar, kaka och kaffe. Mellan de olika programpunkterna, såsom utdelning av priser för väl genomförd tipspromenad och motionstävling, så underhöll Åke Sjögren med många kända låtar på sitt dragspel. Ett par allsånger vågade vi oss också på.

Laila Andersson premierades alldeles speciellt för det stora arbetet som hon lagt ner för att värva nya medlemmar under det gångna året.

En mysig dag på en mysig plats, om än utan grillning.