Medlemsmöte i Nittorp 24 maj 2023

Ordförande Börje Svensson hälsade 80 medlemmar välkomna till maj månads medlemsmöte i Nittorp.

• Glada deltagare som gillade programmet.
  • Och lika många till.
  • Glada deltagare som gillade programmet.
  • Och lika många till.

Börje inledde med att informera om kommande aktiviteter, som t.ex. grillfesten i Ljungsarp den 14 juni, biltipsrunda i augusti och Norgeresa i september.

Många hade mött upp till samlingen för att få höra och se den poulära duon Eva och Ingvar från Vegby, som underhöll oss med både sång och flera olika instrument. Deras skämtsamma upptåg lockade till glada skratt. Programmet växlade bl.a. mellan roliga historier och tävlingar om gamla signaturmelodier från radio och TV. De som vann fick en Plopp-choklad. Kaffeservering med både goda smögåsar och kaka blev det i pausen, innan Eva och Ingvar fortsatte på den inslagna banan.

Det var ett muntert gäng seniorer som lämnade lokalen den eftermiddagen.