Ordföranden har ordet

Vi har några månader kvar av mörker och kyla innan dagarna blir längre och ljusare och då är det ju bra att SPF erbjuder många trevliga aktiviteter att sysselsätta sig med! Så sätt dig nu ner en stund och pricka för det du vill delta i under våren och gör en notering i kalendern så du inte missar när det är tid att anmäla sig!

Några tips: Vi har märkt att det finns ett stort intresse för flerdagarsresor så nu ordnar vi en sparrisresa till Celle i maj. Hoppas den ska tilltala många av er! Och julfesten på ÅvanpÅ var väldigt lyckad, lokalen är fantastisk, och i maj bjuder vi dit Ewa-Gun Westford för att ge oss en skrattfest.

Jag hoppas du ska finna vårt utbud intressant och tar vara på möjligheten att hitta tillfällen att träffa vänner, göra utflykter och delta i våra aktiviteter där du kan träna såväl kropp som hjärna.

Vi kan glädjas åt att antalet medlemmar i vår förening fortsätter att öka – nu är vi 1117 medlemmar, en av de största inom SPF!

SPF har representanter i Kommunala Seniorrådet och längre fram i programbladet beskriver vi vad vi ”kämpar med”, läs och se om du vill att vi tar upp fler ämnen!

Glöm inte att se till att vi har din aktuella email-adress så du inte missa någon information och glöm inte att titta på hemsidan med jämna mellanrum!

Jag vill framföra ett stort TACK till alla våra funktionärer som gör ett jättejobb! Vi är många som hjälps åt men vi behöver alltid fler så vill du komma in i ett trevligt gäng och hjälpa till så hör av dig till någon i styrelsen eller planeringsgruppen!

Jag önskar alla en underbar vår med många glada aktiviteter!

Väl mött

Barbro