Rabatt på Falsterbo Festival

6 - 9 juni 2024

Välkomna till försommaren vid stränderna, havet och med klassik musik i underbara Skanör-Falsterbo!

Vi vill särskilt bjuda in SPFs medlemmar med unika rabatter så vi tillsammans med er får dela dessa fina upplevelser. Fantastiska artister och musiker på scenerna som tex Rolf Lassgård och Camilla Tilling, tillsammans med några av Europas finaste kammarmusiker. Musik av bla. Franz Schubert - Felix Mendelssohn - Niccolò Paganini med flera.

Falsterbo Chamber Music Festival blev en fullsatt publiksuccé med stående ovationer förra sommaren.

Vi som driver detta heter Kammarmusikens Vänner.
En ideell förening som sedan 2006 gjort 65 festivaler runtom i Sverige.
Ofta då med trevliga besök från SPF vänner i andra regioner.

SPF - Rabatter

Falsterbopaketet – SPF seniorer -300 kr rabatt
Detta är ett fint paket med 4 Konserter, 2 Föreläsningar, 1 Brunch, 1 Tårtbuffé, Chartrad buss Lund/Malmö/Falsterbo, egen ciceron
Boel Adler, till ett mycket förmånligt föreningspris.
BOKA HÄR och ange rabattkoden SPF24 så dras din rabatt direkt
SPF seniorer – biljettförmån –10 % rabatt

Detta är ett erbjudande för er som vill köpa enskilda biljetter eller festivalpass
BOKA HÄR och ange rabattkoden SPF24 så dras din rabatt direkt

För mer detaljinformation om SPF-erbjudandet se bilagorna längst ner på denna sida..
För mer information om hela festivalen och artisterna se här: www.falsterbofestivalen.se

Hoppas ni tycker om vårt förslag och vill sprida vår inbjudan till alla SPF medlemmar.
Välkomna till försommaren och välkomna till musiken i Falsterbo

Ola Larsson

General Manager