Sandsjöfors 15 oktober 2021

På tisdag den 19 oktober blir det feststämning i Bygdegårdens stora fina lokal när SPF seniorerna Norra Sandsjö bjuder in till sång och musik med Märit o Inge Klasson och Göte Axelsson en välkänd trio med rötter i bygden. Eftersom föreningen är liten och lokalen stor finns det även plats för icke medlemmar denna eftermiddag. Det kommer också att bli kaffeservering och lotterier.

Sandsjöfors 17 december 2020

Hej kära SPF-vänner!

Mycket roligt att så många ville vara med på de 2 träffar som vi kunde ordna denna höst i Bygdegården. Eftersom corona-läget blev värre igen ordnar vi inte någon träff inför julen.

Sänder till alla medlemmar, i brev, lite kluringar som Du kan lösa i lugn och ro. Tycker Du att de är för svåra kan du ha en anledning att ringa en annan SPF-kompis. Du får också en underbar dikt som Stig Bergdahl skrivit, läs den om och om igen och känn hur en vinter kunde vara när det var VINTER. Dragning på de inlämnade rätta svaren gör vi i början av februari. Vinst blir en st Trisslott.

Nu får vi se framåt och tänker att vi skall ordna en trevlig träff snart igen. Det finns inget annat vi kan göra just nu än att isolera oss en tid så att all corona "lägger sig" eller försvinner.

Med kramar och en uppmaning att "var rädd om dig" vill vi önska Er alla En God Jul och ett Gott Nytt (bättre) År!

Hälsningar från
Styrelsen, SPF seniorerna Norra Sandsjö