Årsmöte 2022

Årsmöte genomfördes planenligt 23 februari i Okome bygdegård med 30 medlemmar närvarande.

Ordförande Karl-Åke Karlsson hälsade välkomna och förklarade mötet öppnat. Vi började med en parentation för de två medlemmar som avlidit sen förra årsmötet.                                                          Årsmötesförhandlingarna genomfördes under Ing-Marie Börjessons kompetenta ledning.                                                     I verksamhetsberättelsen konsttaterades att antalet sammankomster under det gågna året varit begränsat på grund av pandemin. Ekonomin i föreningen är stabil med 79 000 kr på bankkontot.  Karl-Åke Karlsson blir kvar som ordförande ett år till, vilket vi är mycket tacksamma för. Övriga styrelsemedlemmar blev också omvalda liksom revisorer och valberedning.                                                                                             Efter årsmötesförhandlingarna bjöds på kaffe och semlor varefter Henrik och Alexandra underhöll med visor och underfundiga dikter - väldigt trevligt.