Bli medlem

Gör som 260 000 andra seniorer över hela Sverige – gå med i SPF Seniorerna. Vi arbetar för att du ska ha det bra på äldre dagar. Inte minst vill vi att du ska ha det roligt och trivas i vår gemenskap.

SPF Seniorerna Gunnarp-Krogsered är en SPF-förening i Falkenbergs inland. Tillsammans är vi c: a 200 medlemmar.

Du kan delta i våra motionsdanser sommar såväl som vinter. På sommaren dansar vi på Sjövikens festplats som arrenderas och sköts av oss seniorer i Gunnarp-Krogsered. Vi anordnar danser varannan tisdag från maj till september. På vintern hyr vi Gunnarps bygdegård och dansar 1 gång varje månad.

Vi anordnar kortspel, boule, studiecirklar, resor, promenader och teaterbesök. Vi erbjuder också skytte med luftgevär tillsammans  med Ätrans Sportskytteklubb. Varje december brukar vi åka och äta julbord.

Vid våra kvartalsmöten, 4 varje år, har vi oftast underhållning eller föredrag på olika intressanta teman. Vi bjuder på eftermiddagsfika.

När du är medlem, är det fritt fram att vara med på alla våra aktiviteter.

Du får många timmars trevlig samvaro med andra pensionärer. Allt detta kostar dig 200 kronor/per år, vilket, som du förstår, får mångfalt igen. Är du intresserad av att bli medlem i SPF Gunnarp- Krogsered anmäl dig, ta gärna kontakt med vår medlemsansvarig Kent Svensson,

tel. 0766-12 26 34, e-post kais@live.se så hjälper han dig med medlemsregistring.

Besök gärna vår hemsida för mer information:

www.spfseniorerna.se/gunnarp-krogsered

Du är hjärtligt välkommen som medlem i SPF

Berit Bengtsson

Ordförande i SPF Seniorerna Gunnarp- Krogsered

Klicka här för information om SPF Seniorernas hantering av personuppgifter
Närmaste förening föreslås via ditt postnummer

Årlig medlemsavgift: 200,00kr
Ingen förening matchade på ditt postnummer