Årsmöte 2023

Ett 60-tal medlemmar mötte upp på årsmötet och det började med att de blev bjudna på en väldigt god risgrynsgröt och skinksmörgås som Marianne Axelsson och Marianne Gunnesson tillagat.

• Gunni Ekberg och Elly Arvidsson avtackas för mångårig deltagande i Gunnarpsdanserna
  • Knut-Arne Kareld tackas för många år som kassör i föreningen
  • Årsmötesförhandlingar
  • Knut-Arne Kareld tackas för många år som kassör i föreningen
  • Årsmötesförhandlingar

Därefter berättade Martina Wallerius om hennes projekt Hoppets Änglar. Hon vill förmedla hopp genom att rita änglar på alla möjliga sätt. När kaffe och pepparkaka var avklarat tog årsmöteshandlingarna vid. Efter mötet avtackades Knut-Arne Kareld för sitt arbete som kassör, Berit Bengtsson för sitt år som ordförande och Gunni Ekberg och Elly Arvidsson som för sitt engagemang i Gunnarps danserna. Föreningen fick en ny ordförande, Solveig Andersson.