Bilder från Årsmötet 2024

22 februari hölls årsmöte i Gunnarps bygdegård med 63 medlemmar närvarande. De fick lyssna på sedvanliga årsmötesförhandlingar, se protokoll på annan plats på hemsidan. Lars-Göran Andersson höll som vanligt förnämligt i denna förhandling. Efter förhandlingarna bjöds medlemmarna på teater av Kinnareds stadsteater som framförde ett fiktivt spel om Kinnareds vårdcentral. Mycket välspelat och roligt om ett gäng pensionärer som träffas på ortens vårdcentral. Till kaffet bjöds det på semlor som delar av styrelsen, Britt, Marita, Marianne och Anita knåpat ihop. De smakade väldigt bra.

• Marianne Gunnesson avtackades efter mångårig ledamot i styrelsen
  • Gunnar avtackas som dansmusik anskaffare samt mångårig ledamot i danskommitten för Sjövikens festplats och Birgitta för ledamot även hon i Danskommitten för Sjöviken
  • Kinnareds stadsteater
  • Marianne Gunnesson avtackades efter mångårig ledamot i styrelsen