Lunchtrav
Idag i strålande sol var vi 13 st som besökte lunchtravet och intog lunch tillsammans. Solen lyste och Trot om ni vill men……..vi drog in V4:an. Ett litet tillskott i ”börsen” blev det vilket alla uppskattade, Detta var en trevlig aktivitet och i restaurangen var det fullsatt. En eftermiddag som vi säkert kommer att göra igen.— på Bergsåkers Travbana.
Vid pennan Lena