Julkonsert Njurunda kyrka
SPF Nivréns julkonsert i Njurunda kyrka har blivit en tradition.
Efter ordförande Gunnar Perssons välkomsthälsning sjöng Christel Kapo ”Koppången” sedan stämde vår fantastiska kör in under ledning av lika fantastiska Gun East Nu tändas tusen juleljus ackompanjerad av Ronny Olofsson och Dan-Gunnar Olausson. Därefter sjöngs flera klassiska julsånger. Ett roligt arrangemang var potpurrit kallat Disney Medley. Christel sjöng både solo och tillsammans med kören flera av våra sköna julsånger.
Ann-Mari Sten läste Julevangeliet och det hela avslutades med att vi sjöng psalm 114 Stilla Natt. Därefter tackade Gunnar för det gångna året och önskade alla en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR.
Gröten och skinksmörgåsen åts på mässen i Stockvik.