Medlemsmöte med styrelseinfo och Club 64

Välkommen till medlemsmöte på Centralen. Du får möta Frejas nya ordförande Kenneth Selvehed och den nio personer starka styrelsen. Efter fikat tar Club 64 vid. Trion gjorde ett bejublat framträdande på medlemsmötet i november och på mångas begäran kommer de tillbaka med en underhållande show.

Max antal 250 personer.

Tid: 5 mars, klockan 14.00 - 16.00
Plats: Centralen
Kostnad: 150 kr per person. Betalas via swish 123 516 73 66, gärna hemifrån före mötet och senast söndag 3 mars. Märk betalningen med namn och "möte 5 mars". Du kan också betala kontant på plats.

Mer information: Thomas Svensson, thomas.fson@gmail.com, tel 0705674109

Medlemskap i SPF Seniorerna Freja erfordras. För medlemsskap klicka här.

Vårt mål är att alla medlemmar ska kunna vara med på föreningens aktiviteter. Om du har särskilda önskemål, kanske är i behov av hjälp att ta dig till aktiviteten, kontakta någon i styrelsen.

För information om hur SPF Seniorerna Freja hanterar dina personuppgifter klicka här.

Välkommen

SPF Freja Seniorerna