Fortsättningskurs - Senioryoga för SPF Freja

Vi är ett härligt gäng yogisar som träffas varje måndag och njuter tillsamman av ett skönt yinyogapass. Nu har vi bestämt oss för att fortsätta när dessa 5 tillfällen är slut och vill gärna erbjuda flera att vara med oss. Nu är även DU varmt välkommen på Senioryoga hos oss på Urban Yoga i Sundsvall! Jätteroligt om fler kommer och yogar med oss!

Måndagar kl 12.30 - 13.15 är du välkommen på yoga där vi erbjuder er ett yogapaket med 5 tillfällen för ett specialpris - 550 kr.

Följande datum är bokade för medlemmar i Freja: 21/2, 28/2, 7/3, 14/3 samt 21/3

Vi håller till på Urban Yoga, Kolvägen 10.

Ett minimiantal på 10 personer för att detta ska bli av samt maxantal på 15 personer.

Ingen tidigare erfarenhet av yoga behövs

Det blir sköna yinyogapass anpassat för seniorer - välj att sitta på en stol eller på en yogamatta.

Vi jobbar med andningen samt mjuk och djup stretch som löser upp spänningar.

Yogan hjälper dig att utveckla förmågan att lyssna inåt samtidigt som du utvecklar din rörlighet, styrka och balans

Fördelar med yoga:
- Balansen förbättras och fallolyckor förebyggs därmed
- Kroppens muskler och leder stärks, vilket förebygger skador
- Cirkulationen i kroppen ökar
- Kroppens rörlighet blir större när vi mjukar upp och sträcker ut musklerna
- Bidrar till förbättrad sömn
- Skapar lugn och ro i kropp och sinne
- Kan minska oro
- Ger ett ökat fokus
 Njut av en kopp te i soffan före eller efter passet.

Anmäl dig till Freja senast den 20/2. Ni som redan yogar kan anmäla er till Karin.

Boka din plats här

Medlemsskap i SPF Seniorerna fodras Klicka här för nytt medlemsskap
Information SPF Seniorerna Frejas hantering av dina personuppgifter Klicka här

Frågor besvaras av Karin Sundström, 0706653773,  sundstrom_karin@yahoo.com eller Mona Kramer. 0705753346, mona.kramer@telia.com.