SPF-appen

Vill du få notiser på din mobiltelefon med nyheter från SPF?

Ladda ner SPF-appen på din mobiltelefon och prova. Den är gratis och finns både för Iphone och Android.

Tryck sedan på de tre strecken uppe till vänster och välj ”Välj förening”. Där väljer du först Stockholmsdistriktet och bläddrar dig vidare bland bilderna till Väsby, eller skriver in Väsby och trycker på sök.

Först ser du nyheter från Förbund, Distrikt och, lite längre ner, Förening. Du kan trycka på ”Filtrera nyheter” och välja vilken/vilka av dessa du vill se. Det är nyheterna som publicerats under ”Senaste nytt” på respektive hemsida som visas här. Nyheter från din förening markeras med grön färg.

Om du trycker på de tre strecken uppe till vänster och därefter väljer Inställningar kan du ange att du vill tillåta notiser (är inställt på detta när du installerar appen).

Du kan också välja att trycka på ”Sidor”. Där hittar du länkar till alla sidor på hemsidan.

SPF står inte bakom appen, den har tagits fram av Appbolaget. Många SPF-föreningar är dock anslutna.