Vill du bli eldsjäl?

Är du intresserad av BOULE eller QIGONG och YOGA?

Som du sett i tidigare information om ”eldsjälar” är föreningens verksamhet helt beroende av  medlemmar som hjälper till i olika roller.

Vi har många medlemmar som frågat om vi kan börja med  Qigong eller Yoga och vi söker  nu någon som är intresserad att hjälpa till som ledare. Förslagsvis håller vi till i Seniorernas Hus och upplägg, tider m.m. får vi gemensamt bestämma.

För mer information kontakta torsten.bergstedt@spfvasby.se , 070 -550 30 09

Det är många seniorer som tycker det är roligt att spela Boule. Det finns boulebanor på många olika platser i Väsby,  men vi behöver hjälp av dig som är intresserad av boule och kan ställa upp som spelledare. I första hand behöver vi någon som hjälper till vid Seniorernas Hus på de fina boulebanorna som kommunen byggt åt oss. Här finns även möjlighet för fika och social samvaro.

Du kanske är intresserad att  starta upp och leda en boulegrupp i ditt närområde? Hör av dig hjälper vi till att komma igång.

För mer information kontakta  hans.forsen@spfvasby.se , 070-576 18 97.

//Friskvårdskommittén