Om föreningen

SPF Sigtuna Stad, kort historik och allmän information

SPF Seniorerna i Sigtuna Stad bildades 1988 och är livaktig seniorförening med ca 500 medlemmar.

Här hittar du föreningens erbjudanden för våren: Vårprogram 2024

Den sista måndagen i månaden träffas vi kl. 14.00 på församlingsgården Munken för en stunds gemenskap, en kopp kaffe med dopp och ett intressant föredrag. Några gånger per termin gör vi en utflykt eller en resa och föreningens teaterverksamhet  är livlig med många deltagare.

Vårt programblad som utkommer två gånger per år, vårprogrammet i januari och höstprogrammet i augusti innehåller allt du behöver veta om vår verksamhet.

På föreningens hemsida www.spf.seniorerna/sigtuna  finns också våra aktiviteter beskrivna och eventuella ändringar i program-verksamheten kan du se här. Medlemssekreteraren skickar också ut ändringar och tilläggsinformation via e-post.

Medlemsavgiften från och med år 2023 är 270 kr och betalas till förbundet med det inbetalningskort som skickades ut i december 2022. Det underlättar både för oss och för dig själv om du använder detta inbetalningskort så att Din årsavgift registreras på ett korrekt sätt. Förfallodatum är 2023-01-31.

Alternativt betalar Du via internet och då använder Du bankgironummer 505-1743 och anger det personspecifika OCR-nummer som står på inbetalningskortet. I hushåll med flera medlemmar måste man alltså betala avgiften för var och en separat! Om Du tappat bort Ditt inbetalningskort, vänd Dig till medlemssekreteraren som hjälper Dig att ta fram OCR-numret.

Du kan också registrera Dig för e-faktura från SPF Seniorerna genom att göra en anmälan i Din internetbank.

Avgifter för aktiviteter i föreningens regi betalas till bankgiro 711-1180. Glöm inte att ange Ditt namn och vilken aktivitet det gäller. Föreningen har också ett Swishkonto med nummer 123 10 788 49.

OBS! Glöm inte heller att uppdatera din e-postadress till vår medlemssekreterare Lena Söder lenasoder@yahoo.com eller telefon 070-540 96 12 så att vi kan nå dig med aktuell information.