Felaktiga mail

Vårt medlemsregister har skickat ut felaktiga mail till vissa medlemmar. I mailet står att din anmälan är mottagen och att du är välkommen. Vi tror att det endast gäller torsdagens resa till Hovstallarna. Vet du med dig att du inte har anmält dig till evenemanget så kan du helt bortse från mailet. Vi ber om ursäkt för det inträffade och hoppas det inte ska hända igen och att det inte ställt till med onödigt besvär. Styrelsen, Rurik

Nästa månadsträff med Elvis

Missa inte nästa månadsträff den 13 maj. Då bjuder Nicke Wagemyr på kända låtar av Elvis Presley. Att avnjuta med kaffe och smörgås. Anmälan senast 8 maj.

Besök Vasamuseet med SPF rabatt

Vrak - museum of wrecks är ett spännande och nyskapande museum.  Museet öppnade 2021 och ligger vid kajkanten av Vasahamnen på vackra Djurgården i Stockholm.  Utställningarna på Vrak tar dig med på en spännande tidsresa. Du  får uppleva dramatiska händelser gömda i det världsunika kulturarv  som finns bevarat under ytan i Östersjön.

Festivalpaket med rabatt för dig som medlem

Roslagens kammarmusik erbjuder ett festivalpaket med 7 konserter och en rabatt på 500:- om man vill uppleva alla. Vill man gå på enskilda konserter är rabatten 10%.

Tiohundra söker sommarvikarier

Har du eller någon du känner lust och möjlighet att hjälpa Tiohundra i sommar? Det är ett stort behov av sommarvikarier och man välkomnar även dig som pensionär och har intresse av att hjälpa till.

Rurikbladet våren 2024

Här hittar du vårens hela program i Rurikbladet

Gå med i Träningslust

Träningslust ger oss seniorer i Roslagen möjlighet till anpassad träning flera dagar i veckan i Norrtälje, Rimbo och Herräng.

Aktiviteter i april i Norrtälje

Många aktiviteter på gång för oss pensionärer i Norrtälje.