Din epostadress

I Rurikbladet skriver vi om sådana aktiviteter som vi planerat inför varje säsong.
Men nuförtiden händer mycket i Norrtälje och Roslagen under resans gång och därför skickar vi ut information med epost flera gånger om året.

Det kan handla om nya evenemang och erbjudanden som vi inte hunnit få med i Rurikbladet eller ändringar av olika slag. Även sådant som händer i Roslagen som vi tycker är av intresse kommer med. Dessutom missar du som inte har mailadress hos oss information om resor, äldrefrågor mm från SPF centralt.

Därför vill vi att du som har men inte anmält din epostadress till oss att göra det. Det kan särskilt gälla för dig som varit medlem länge och epost inte var så aktuellt.

Epost är väldigt smidigt för oss i kommunikationen med er medlemmar eftersom för det går snabbt och är gratis. Anmäl till vår expedition onsdagar 11.00 - 13.00 på telefon 0176-19988 eller besök oss på Röda korsgården.

Du som redan har en epostadress men noterat att du inte fått några gruppmail av oss under våren kan skicka ett mail till oss genom att KLICKA HÄR annars till info@spfrurik.se