Årsmöte 2023

SPF Seniorerna Kafjärden höll på onsdagen 22 februari sitt årsmöte, 55 medlemmar visade sitt intresse och infann sig i Kungsvallen

Ordförande hälsade välkommen och mötet inleddes med en tyst minut för de medlemmar som gått bort under året.

Därefter följde årsmötesförhandlingar. För mötet valdes Clas-Göran Persson till ordförande och Rosmarie Lindberg till sekreterare. 2022-års verksamhetsberättelse och ekonomiska redovisning godkändes av årsmötet.

Läs Protokoll årsmöte

Till ordförande för året valdes Barbro Andersson. Övriga ledamöter, valda på två år 2022, är Ann Sandell, Rosmarie Lindberg, Monica Karlsson, omval på två år Britt-Marie Stenqvist Andersson, Mona Almén och nyval Ingemar Engström.

Avgående revisor Jarl-Erik Palm avtackades med blommor och därefter bjöds på kaffe med goda smörgåsar. Stort tack till mötesvärdarna i Kungsvallen!

Ordförande informerade sedan om kommande aktiviteter och påminde om hemsidan. Mötet avslutades med lotteridragning.

Handlingar till 2023 Årsmöte.pdf