Årsmöte

Spf Seniorerna Kafjärden höll på onsdagen 14 februari sitt årsmöte,

35 medlemmar visade sitt intresse och infann sig i Kungsvallen .

Ordförande hälsade alla välkomna och mötet inleddes med en tyst minut för de medlemmar som gått bort under året.
Därefter följde årsmötesförhandlingar. Som ordförande för mötet valdes Clas-Göran Persson och Rosmarie Lindberg som sekreterare. 2023-års verksamhetsberättelse och ekonomiska redovisningar godkändes av årsmötet.
Som ordförande för året valdes Barbro Andersson, övriga ledamöter som valdes på 2 år, är Monica Karlsson, Ann Sandell och Rosmarie Lindberg. Fyllnadsval på 1 år Elisabet Engström.

Mötesvärdarna för Kungsvallen avtackades med blommor och presentkort för många års service med kaffe och smörgåsar på våra månadsmöten.

Ordförande informerade sedan om kommande aktiviteter och mötet avslutades med lotterier.

Läs här Årsmötesprotokoll 2024.pdf