Höstresor

Under hösten har föreningen genomfört 2 resor

25/8-2022
”Ut i det blå” som bar av till Vikbolandets strutsfarm inkl. lunch därefter till Zarah Leander museet för guidad visning, gruppen besökte också Häradshammar kyrka där Zarah Leander vilar tillsammans med maken Arne Hülphers.

Stort tack till vår chaufför Sven-Olof Ejdemark

23/10-2022
Oscarsteatern med föreställningen Tootsie, en musikalkomedi med Robert Gusstafsson i huvudrollen. Innan föreställningen intogs lunch på Scandic Grand Central.

Vi tackar vår chaufför Sven-Olof Ejdemark

Vi vill även rikta ett stort tack till vår avgående reseledare Agne Andersson som med sång och roliga historier förgyllt våra resor, varmt tack till hustrun Kerstin som varit Agne behjälplig under många år.

Vi vill även hälsa Ann Brodd välkommen att tillsammans med Lars Sundquist hitta nya resmål och upplevelser till föreningen.

Väl mött!