Årsmöte 2022

SPF Seniorerna Kafjärden har haft sitt årsmöte den 20 april.

Barbro Andersson hälsade välkommen och uppmanade alla att fylla i en enkät angående föreningens kommande aktiviteter och månadsmöten. Därefter inleddes med en tyst minut för att hedra under året bortgångna medlemmar.

20220420_1.jpgFör mötet valdes Claes-Göran Persson till ordförande och Barbro Andersson till sekreterare.

Till ordförande för året valdes Torbjörn Olsson, övriga ledamöter valda på två år är Barbro Andersson, Mona Almen, Britt-Marie Andersson. Omval på 2 år Ann Sandell, Monica Karlsson, samt nyval av Rosmari Lindberg.

Efter avslutade årsmötesförhandlingar avtackades med fina blommor avgående sekreteraren Marie Magnell och mötesvärdarna för Jädersgården Gun Abrahamsson, Rolf och Rose-Marie Westerlind, samt reseansvarige Agne Andersson och valberedningens ordförande Lars-Erik Larsson. Därefter bjöds på kaffe med goda smörgåsar samt kakor.

Handlingar till årsmötet 2022