Viktigt vid anmälan till våra aktiviteter
Observera första datum för anmälan. Detta kan vara olika för varje aktivitet.
Om du ringer: tala inte in meddelanden på telefonsvararen och skicka inte SMS, utan ring igen!
Telefon- och mailtid är alltid efter kl 9.00 om inget annat meddelas.
Anmälan gäller först när du fått en bekräftelse. Om Du vill anmäla dig till en aktivitet efter sista anmälningsdagen, kontakta samordnaren för att höra efter om det finns någon plats kvar.
Endast medlemmar och vänmedlemmar kan anmäla sig till aktiviteterna. För att alla anmälningar skall vara så rättvisa som möjligt får ni endast anmäla er själva och ytterligare två personer; alltså totalt tre personer. Uppge namn och födelsedata (år, månad och dag) för varje person och eventuell matallergi, funktionshinder o dyl som det är nödvändigt att vi tar hänsyn till.
Reservlista. Ifall du inte får plats, får du en plats på reservlistan.
Avanmälan ska göras till samordnare eller via SPF:s hemsida på Mina Sidor.
Anmälan är bindande efter sista anmälningsdagen. Får du förhinder, kontakta samordnarna som kontrollerar reservlistan. Finns det ingen på reservlistan kan du själv överlåta platsen till en annan SPF-medlem. Du måste också meddela samordnaren namn och mobilnummer till den du överlåter platsen till. Finns ingen ersättare utgår ingen återbetalning.
Betalningen sker alltid (om inget annat meddelas) till klubbens bankgiro: 351-2738. För varje aktivitet står också när avgiften ska vara betald. Betala dessutom i tid, då detta underlättar för vår kassör. Skriv samtligas namn och födelsedata (år, månad och dag) samt vilken aktivitet och datum som avses när du betalar. Detta är nödvändigt för att kassören ska kunna bokföra rätt.
OBS betala aldrig förrän du fått bekräftelse på att du kommit med på aktiviteten du valt.