Medlemsträff/Årsmöte 2024

120 medlemmar hade samlats till Medlemsträff/årsmöte den 21 februari 2024. Efter välkomsttal och parentation valdes Anna-Kerstin Larsson till mötesordförande som genomförde årsmötet. Efter lottdragning och allmän information inbjöds medlemmarna till kaffe och fastlagsbulle.

Dessvärre har sex ledamöter avgått från styrelsen och de avtackades med en ros och ett tack för de år de arbetet i sstyrelsen.

David Rix  avslutade eftermiddagen med sång och pianomusik av Jonas. David är underhållare av stora mått med många strängar på sin lyra. Han är sångare, skådespelare, regissör och artist och det visade han prov på då han uppträdde med sin sång som han gjorde till en riktig show. Jonas som accompanjerade David är också en välkänd musiker.