Event

Här presenteras särskilda aktiviteter som kräver anmälan och betalning före händelsen. Observera att resorna finns på en särskild sida.

1. Bokning av våra event sker hos bokningsansvarig eller via föreningens epostadress spfseniorerna.kristianstad@outlook.com. Bokningsansvarig, sista bokningsdag samt sista betalningsdag anges i anslutning till eventets beskrivning. Betalning skall till fullo vara bokförd på föreningens bankgiro 233-3516 senast på angiven sista betalningsdag.

2. Vid eventuell avbeställning tidigare än 14 dagar före eventdatum återbetalas hela det erlagda beloppet.

3. Vid eventuell avbeställning senast 7 dagar före eventdatum återbetalas 50% av det erlagda beloppet.

4. Vid eventuell avbeställning senare än 7 dagar före eventdatum återbetalas ingenting av det erlagda beloppet.

5. Medlem får överlåta sin bokade plats till någon annan medlem i SPF Seniorerna. Överlåtelsen skall godkännas av eventets bokningsansvarige.

6. Föreningen reserverar sig för eventuella prisjusteringar utanför föreningens kontroll.

7. Föreningen kan ta emot önskemål rörande eventet men kan inte garantera att uppfylla dessa önskemål.

8. Om ett event blir inställdt på grund av för få anmälningar eller någon annan oförutsedd händelse, skall medlemmarna underrättas genom föreningens försorg.

9. Beskrivning av eventet med detaljbestämmelser finns redovisade i föreningens årsprogram och på hemsidan under fliken "event".