Årsmöte 2024

På årsmötet träffades 61 medlemmar i Örserums Missionshus. Kaisa Bratt ledde parentationen för de medlemmar som avlidit under året och avslutade med en dikt av Lasse Berghagen.
Årsmötet leddes av ordförande Britt-Marie Andersson, det blev omval på samtliga poster i både styrelse och kommittéer. Under övriga frågor tackade Inger Andersson styrelsen och de olika kommittéerna för gott arbete med en stor applåd. Stefan Rensfeldt underhöll med sång till gitarr och avslutade med ett par egenhändigt gjorda visor med Örserumsanknytning. Vi fick information från Johan Lindberg, Inga Hjort och Gunilla A-Lydén. Därefter bjöd föreningen på kaffe och mycket god smörgåstårta som Monica Larsson gjort. När lottdragningen var klar drog vi oss hemåt.