Påminnelse månadsmöte

Månadsmöte på tisdag kl 11

Denna gång får vi besök av Caroline Wennergren, som underhåller oss med härlig jazzmusik.

På månadsmötet kan du anmäla dig till vårens dagstur den 27 maj, som går ut i Bohuslän i Taubes fotspår, med sång och musik under dagen av Lilla Bandet. Under hemfärden bjuder föreningen sina medlemmar på middag på Stenungsbaden. Det låter väl som en riktigt fin tur?

Under tiden 11-26 augusti arrangeras Veteran-VM i friidrott här i Göteborg. Vi har som förening möjlighet att delta som funktionärer på fina Björlandavallen. Mer information ges på månadsmötet, då du kan anmäla ditt deltagande som volontär. Lars Bergström, tel 0706-013554, har hand om anmälningarna för oss.

Förbundet har nyligen meddelat att medlemskorten fr o m i år inte längre medföljer tidningen Senioren. Därför har vi skaffat hem kort till alla. De finns att hämta vid månadsmötena. Kan du inte hämta då, kontakta Margareta Glise, tel/sms 0722- 410184 eller via vår gemensamma epost tuve@spfseniorerna.se så får vi dela ut/ skicka.

Välkommen hälsar styrelsen