Spa Bluewater

Besök Bluewater Spa på Stenungsbaden. 195 kronor för medlemmar i SPF Stenungsundsbygden. Läs mer.

• Stenungsbaden

Detta är ett erbjudande från Stenungsbaden. Som medlem i SPF Stenungsundsbygden får du komma in på Spa Bluewater. Priset är 195 kronor mot uppvisande av medlemskort i SPF.

I priset ingår lån av handduk, badrock och tofflor samt tillgång till träning på gymmet.Detta erbjudande gäller hela 2017 månd - tors 10.00 - 14.00.Vi rekommenderar att man bokar tid då det gäller i mån av plats.Bokning kan ske tidigast en vecka innan.

Spa Bluewater ligger på våning 5 på hotell Stenungsbaden. Fri parkering utanför.

.Vi hoppas att ni tycker att det ska bli skönt att komma till oss. Vi hälsar er varmt välkomna till oss på Bluewater Spa.

Marlén Winggren    0709 839104    eller  0303-726810

marlen.winggren@stenungsbaden.se