Denna sida innehåller referat från olika aktiviteter 2024

Företags besök på Willo 16 april

31 medlemmar möte upp hos Willo  AB och hälsades välkomna av Marcus Johansson  som kommer från Kårestad . Det bjöds på kaffe och bullar och vi fick en fin information om företagets verksamhet. Deras ursprung var en Shwetshare Vid Namn Willy som tidigt bestämde att företaget skulle arbeta med presitions  produkter med nogranhet på tusendelar av millimetrar. Efter informationen gjorde vi en rundvandring i fabriken och tittade på tillverkningen. De var små små produkter som producerades i milljontal  med unik precition.

Nästa besök gjorde 38 medlemmar på Kungsmadsskolans restaurang . Här serverades tre rätters  menyer med tre alternativ för varje rätt. Det var trevligt serverat och med en snyggt uppläggning. Alla såg ut att äta med god aptit och det var mycket gott. Se bifogade bilde

Klicka här för biderna