Årsmöte Ullånger 27 feb 2024

Årsmöte i Ullångers Församlingshem 27 feb 2024

Årsmöte SPF Skogsliljan Höga Kusten

Den vackra vinterdagen 27 februari träffades vi i Ullångers Församlingshem för föreningens årsmöte. Ett nära 50-tal medlemmar hade hörsammat inbjudan och bänkade sig runt borden i väntan på att ta del av årsmötesförhandlingarna. Men innan dess presenterade Byberg & & Nordin sitt utbud av resor till när och fjärran. Olika resmål i Europa , från längst i norr till  söder, med varierande innehåll radades upp inför våra ögon och fick våra sinnen att längta till spektakulära vyer, nya smakupplevelser i mat och dryck, aktiviteter av allehanda slag och inte minst möjlighet att åka på Spa-resa till Pernu. Efter denna ”utflykt” i fantasin återvände vi till nuet och årsmötet inleddes med parentation över medlemmar som gått bort under 2023. Därefter följde gängse föredragningslista med redogörelse för verksamheten och val av ledamöter för kommande år. Efter avtackning av styrelseledamöter och medlemmar med förtroendeuppdrag njöt vi av gott fika.