Sveriges Blå band - Göta kanal 25-28 juni 2024

Följ med oss till Sveriges blå band, Göta kanal. Vi har kryddat resan med många intressanta besök. Gripsholms slott, besök på Visingsö och resa med Remmalag samt avslut i världens ände Trosa. En resa ni inte får missa!

-  Resans längd 4 dagar, 25-28 juni
  -  Avresa den 25 juni kl. 07.00 med buss från Navet Sundsvall
  -  Pris: 6 995 kr/person

I resan och priset ingår:
  -  Boende tre nätter med del i dubbelrum
  -  Fyra frukost
  -  Fyra lunch
  -  Fyra middagar
  -  Båtresa på Göta kanal
  -  Lokala guider och entréer
  -  Två bussfika dag 1 och 4

Tillägg:
  -  Enkelrum 1 050 kr/person

Varje resenär bör ha ordnat försäkringsskydd, till exempel gällande hemförsäkring eller via kontokort där det ingår reseförsäkring.

Medlemskap i SPF Seniorerna Freja fordras. Länk till ”bli medlem”, klicka här.

Information om hur SPF Seniorerna Frejas hantering av dina person-uppgifter, klicka här.

OBS! Vill Du anmäla två personer till exempel dig själv och din vän, väninna, fyll i anmälningsformuläret två gånger. (Detta är viktigt när det gäller fakturering, fakturering sker alltid via angiven epost adress).

Anmäl här

Researrangören Lönns Buss fakturerar (via epost adress ) och står för resegarantin.

Frågor om resan besvaras av Rosita Sundberg, mobil 070-3135152

Välkommen med din anmälan!

SPF Frejas resegrupp