Årsmöte 2021

SPF Seniorerna Byske/Kågedalen har haft årsmöte i Folkets Hus i Kusmark. Ett 60-tal medlemmar deltog. Ordförande Gunnar Wiksten hälsade alla välkomna och förklarade mötet öppnat.Då det är så lite kvar av året beslutades att parentation av avlidna medlemmar hålls vid nästa årsmöte och då blir det för 2 år.Årsmötesförhandlingarna  där Gunnar Wiksten var ordf. och Karin Dahlkvist sekr. var snabbt avklarade då det blev omval av samtliga i styrelsen. Sedan uppvaktades Birgit Arvidsson med en blomma då hon uppnått den aktningsvärda åldern "90"år. Birgit A. har haft många befattningar under åren i SPF.s Styrelse och är en trogen medlem. Efter årsmötet bjöds alla på surströmming och efterrätt. "Kusmarkarna"spelade och sjöng och sedan såldes lotter med flera glada vinnare.

Brigit Arvidsson.

Protokoll fört vid årsmötet 2021 med SPF Seniorerna Byske-Kågedalen.pdf