Årsmöte 2020

SPF Byske/Kågedalen har haft årsmöte på Broselsgården i Byske. Ett 60-tal medlemmar hade hörsammat inbjudan. Ordförande Gunnar Wiksten hälsade alla välkomna och förklarade mötet öppnat. Mötet började med parentation av medlemmar som avlidit under året. Prästen Mats Holmqvist höll en kort andakt och församlingsmusiker Jan Lindberg spelade och ljus tändes för var och en. Sedan började årsmötesförhandlingarna där Eva Enkvist var mötesordförande och Karin Dahlkvist sekreterare. Efter att alla punkter på föredragningslistan klubbats, blev det avtackning av vice ordförande Roland Vikström och friskvårdsansvariga Birgit Arvidsson. Medlemmarna uppmanades att gärna komma med förslag på resor och andra aktiviteter till styrelsen. Då mötet var klart serverades en god middag sedan såldes lotter med många glada vinnare.

Karin Dahlkvist.

Ordförande Gunnar Wiksten avtackar Birgit Arvidsson.

Protokoll fört vid årsmötet 2020 med SPF Seniorerna Byske Kågedalen.pdf