Om föreningen

Välkommen till vår hemsida! Under rubriken Hitta på hemsidan får du veta vad den innehåller.

OBS!
Vi behöver uppdatera vårt medlemsregister med aktuella telefonnummer, adresser och mailadresser som används. Du som har nya kontaktuppgifter, vänligen kontakta ordf. Peder Björk, e-post: bjorkroten@gmail.com.

Tack på förhand och trevlig sommar önskar Styrelsen.

SPF Seniorena Idun bildades 1 maj 2016 genom att föreningarna SPF Seniorerna Odin och SPF Seniorerna Svartbäcken slogs samman. Våra medlemmar kommer i huvudsak från stadsdelarna Gamla Uppsala, Nyby, Löten och Svartbäcken. Vi har behållit anknytningen till våra tidigare samlingslokaler genom att månadsträffarna hålls omväxlande på Nyby Träffpunkt på Leopoldsgatan 5 och på 86:an, Svartbäcksgatan 86 vid Torbjörns torg.

Förutom månadsträffarna har vi en mycket aktiv bridgegrupp och kören Arioso. Vi ordnar också studiebesök, resor och har ett ganska stort utbud av film och teater, oftast i Uppsala till förmånligt pris. Vi vill gärna starta upp fler aktiviteter. Har du intresse och vill delta? Du kanske vill leda någon grupp. Då är du mycket välkommen att kontakta någon i styrelsen.

Styrelse och funktionärer hittar du under Kontakta oss  information om verksamheten under Verksamhet.

Välkommen med!

Lägg in denna länk i din webbläsare så kommer du direkt till SPF Iduns hemsida: