VIKTIGT ATT VETA OM RESOR OCH MÖTEN !

När inte annat anges äger måndagsmötena rum i Ramund, Dalgatan 3  kl. 13.30. Fri entré.

Obs! Anmälan till resor, teaterbesök och studiebesök är bindande. Avvakta faktura innan betalning sker. Fakturering sker som regel till de e-postadresser som angetts till medlemssekreteraren.

Bussen startar vid Tiundaskolan (Ringgatan) och tar upp resande även vid Sysslomansg. 26. För resa med buss gäller skyldighet att använda bilbälte.

När du deltar i våra möten, studiebesök och bussresor, TÄNK PÅ ATT DET FINNS DOFTALLERGIKER. Uppge vid anmälan till evenemang med mat och dryck om du är vegetarian eller allergiker.

Adressförändringar anmäls till medlemssekreteraren Elisabet Öhrt Lindersten, tel. 070-695 13 45, email: elisabetohrtlindersten@yahoo.se.

För att få delta i studiecirklar, resor, försäkringar m.m. måste man ha betalat medlemsavgiften.