Syns du inte, finns du inte!

Så enkelt är det, ensam är inte stark, vi pensionärer måste hålla ihop. En dag behöver vi alla hjälp för att klara vardagen både på ett fysiskt och mentalt plan, helt oberoende av hur friska och obundna vi känner oss just i dag. Vi måste ställa upp för varandra och för oss själva. Förbundet SPF Seniorerna är en stark förhandlingspart som kan sätta press på regeringen i alla viktiga pensionärsfrågor. Det är här du kommer in, som ny medlem stärker du SPF:s möjligheter att agera. Men vill du också ta till dig av vår förening i Farstas utbud av underhållning, träffar, studiebesök, resor, sångkör, bridge, boule, mattcurling m.m. så finns det mycket roligt du kan ta del av. Här på hemsidan hittar du all information om vad du får för pengarna både från förbund, och från oss SPF Seniorerna Farsta. Missa inte alla förmånserbjudanden.        Välkommen!

Klicka här för information om SPF Seniorernas hantering av personuppgifter
Närmaste förening föreslås via ditt postnummer

Årlig medlemsavgift: 310,00kr
Ingen förening matchade på ditt postnummer